van-p-naar-r.reismee.nl

Arrivati!

Reacties

Reacties

Leen

Ik ben ontzettend trots op jullie en gelukkig dat het gelukt is. Nu niet instorten! Tot gauw.

Hartelijke groeten, Leen

Greet en Jan

Jullie zien er zo mooi en zo gelukkig uit! Wat een Prachtige Prestatie.
We zien jullie ook graag weer in P...Geniet eerst nog verder in R.
Liefs, Greet en Jan

Jenne

Beste Bert, een heel diepe buiging ! je hebt een grootse prestatie geleverd. Ik denk dat ik me niet kan voorstellen hoe jij je voelde toen je het St. Pieterplein opwandelde. Mooi ook dat je het de laatste weken samen met Bea mocht beleven. Bedankt ook voor je mooie verhalen, die ook mij op gezette tijden even deden wegdromen. Geniet nog een paar dagen van de 'eeuwige stad' ! Hartelijke groeten van Marja en van mij.

Jan Stegeman

Indrukwekkend, Bert!
Ik heb je blogs van de afgelopen maanden nog eens doorgelezen en dat was geen straf. Volgens mij kun jij nóg beter schrijven dan lopen!
Je vindt. Zonder zoeken.
Ik kijk er naar uit om weer eens bij te kunnen praten.
Mooie dagen nog samen in Rome .
Hartelijke groet,
Rina en Jan

Bert Romkes

Super Bert & Bea,
Dit zal je nog lang heugen en mooie sporen trekken in jullie levens!
Pace e bene!

Henk en Sijjo

Gefeliciteerd! Een knappe prestatie!
Geniet nu nog even van het mooie Rome,voor jullie weer naar huis terugkeren!
Hartelijke groet!

Petra

Bea appte een filmpje van jouw kleine vreugdedans op het Pieterplein. Prachtig. En natuurlijk maken we hier thuis de foute grappen: beetje vent beslist dat vliegtuig te laten schieten en ook terug te lopen....We gaan je blogs zeker missen. Veel goeds met omschakelen en teruggekatapulteerd worden naar huis.

Wim en Jannie

Een geweldige prestatie Bert, en ook Bea. Een onwerkelijk gevoel dat je weer thuis bent lijkt me?
En ook mooi dat we jullie binnenkort weer in levende lijve zien. Groetjes Wim en Jannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!