van-p-naar-r.reismee.nl

Prijsvraag

In plaats van wat passief mijn schrijfsels te lezen zet ik jullie nu aan het werk.

Ik plaats straks een foto uit Monschau, waar een woordspeling in schuilt. De goedeinzending wordt beloond met een etappe mee mogen lopen. Inzendingstermijn sluit bij verschijning volgende bericht- wanneer dat is weet ik niet.

Koos, je bent van deelname uitgesloten helaas. Gerrit Jan: je hebt in Dld gewoond dus ... Samen met Rita beschouw ik je overigens als potentiële winnaar. Kitty acht ik ook zeker niet kansloos.

Over twee dagen volgt een eventuele tip. Veel succes .

Reacties

Reacties

Jan Stegeman

Etwas unter Dach und Fach bringen?

Ingrid

Je bedoelt een Duitse woordspeling?? Of zijn alle talen welkom? Hoe gaat het trouwens, is het euvel van laatst verdwenen?
Liefs, Ingrid

Rita

En bedankt Bertus, nou slaap ik niet meer ;)

Rita

Het enige waar ik nu opkom is 'vakwerk'.

Willemien

In hokjes denken!

Chris

Raamwerk

Gees

Vakwerk (lees vakmanschap) is meesterschap. Je laat ons weten dat de haperingen van de motor voorbij zijn en dat de machine weer ouderwets op bier loopt.
Zum wohl!

Gees

Overigens zal ik de prijs niet in ontvangst nemen wegens langdurige omzwervingen elders, maar weet: you never walk alone!!

Maaike

Ieder huisje heeft zijn kruisje

Maaike en Bas

Hint! Hint!

GJN

Wij wachten op de tip........

Gjn

Zing naar boven zing omhoog......

Han

Binnen de lijntjes kleuren.
Of anders 'hokjesdenker' maar deze oplossing is al gegeven zie ik.

Henk en Peter

Pfff, je doet ons wat aan. "hokjes, vakman, ladder, ramen, hout en steen, A, I, L... knoflook? Kom op met die tip. Wij gaan nu even een Hagenpreek voorbereiden voor morgen in een hopelijk zonovergoten Noordwijk. We denken aan je en aan je scheenbeen. Sterkte.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!