van-p-naar-r.reismee.nl

Groene weide en rust

Rheeze

Reacties

Reacties

lammert

wat een plaatje

nel broos

hoi bert, ik probeer het nog een keer. We genieten van je verhalen en fotoos. Het lukte niet om mijn schrijfsel te versturen. Ik kreeg steeds de brieven terug. Je ziet er ondanks de regen nog gelukkig uit. Houwen zo

Bert

Dag Nel en Jaap
Wel gelukt dus! Het gaat ook goed. Mijn lijfspreuk is nu: ik moet het doen met wat me aangereikt wordt. Groeten bert

Miep Romkes

Mooie bespiegelingen Bert. Fijn om te lezen en over na te denken. Ik zie weer uit naar je volgende verhaal. Goede voortzetting van je tocht.
Hartelijke groet, Miep

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!