van-p-naar-r.reismee.nl

Voor vertrek

Beste mensen,

van velen heb ik de vraag gekregen of ik voor ons laatste stuk naar het Zuiden van Italië een blog bijhoud. Ja dus. Vandaar even dit berichtje. Ik heb jullie adres toegevoegd aan de maillijst. Wil je dat niet, stuur dan even een berichtje, dan verwijder ik je weer uit de lijst.

Anders hoef je niets te doen.

Voor de goede orde: we vertrekken a.s. zondag (de 9e), verblijven eerst een paar dagen in Zuid Tirol, gaan de 14e naar Sta. Maria di Leuca, met het ov naar Bari om daar weer naar het Zuiden te lopen - naar Leuca dus. Dan zien we wel hoe we weer terug gaan. Eind juni -begin juli zijn we er weer.


Hartelijke groet

Bea en Bert 

Reacties

Reacties

Elly

Tóp !
Weer een voetreis in de planning.
Ik wens jullie alvast een prachtige reis.
Hartelijke groet, Elly

Ebi

Goede reis!

Susan

Allemaal spannend hoor!
Heel veel succes!

Saleh en Ihtidal

رحلة سعيدة ونتمنى لكم الاستمتاع بجو ايطاليا الدافئ والمناظر الخلابه

مع تحيات
صالح واعتدال

Rita

Jullie zijn ook niet te stuiten:). Ik ben zeer benieuwd naar jullie wederwaardigheden.

Han

Bert en Bea, een hele mooie reis en voettocht gewenst. Geniet van land, weer, mensen, een goed glas wijn, jullie 'eigen' tijd en nog veel meer.
Benieuwd naar de verhalen die komen.

Jannie

Het is zover !! onderweg...... Heel veel plezier en vooral genieten en ervaren wat de reis jullie zal brengen. Liefs Jannie

Lonneke

Een hele mooie tocht toegewenst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!