van-p-naar-r.reismee.nl

Wensen

Beste mensen,

Dank voor jullie reacties. Ik denk dat velen van jullie of al op vakantie zijn, of aanstalten maken. Ik weet dat er gefietst wordt van en naar Nederland; of men is in het Verre Oosten, op een Waddeneiland. Gewoon thuis ofverzin het maar. Ik wil jullie vanuit de Eifel een heel goede tijd toewensen. Ook een korte vakantie ontleent zijn lol aan het loslaten. Ik zou zeggen: laat mij ook maar even los! Ik loop en schrijf gewoon door, dus bij terugkomst lees je wel weer over mijn belevenissen- in dubbele zin.

Ik wens jullie alle goeds. mach'sgut, of zoals ze hier zeggen: machet jot ! ( de j is heel zachte g).

Reacties

Reacties

Willemien

Wat aardig, Bert! En blijf jij maar genieten!

Bert Slaa

Doe ik zeker. Gister dacht ik: wat zou Ite van dit orgel genoten hebben!!

Henk

Hallo Bert,
Met belangstelling lees ik je blog en ik bewonder je prestatie tot op heden. Je gaat het vast voltooien, de voorbereiding en het vertrek zijn de helft van de inspanning. Jouw verhalen laten zich lezen als de Letter en Geest bijlage van de misschien wel beste krant van NL, het literaire gehalte en de dubbele lagen zetten de lezer aan het werk! Succes en goede reis!
Henk

Piet

Inmiddels twee gemiste tennispartijtjes ingehaald, tegen Friso. Goede sparringpartner..!
Deze week voor ons allemaal wat laatste loodjes qua werk en school en zondag op reis richting Zuid-Duitsland en Tsjechie. Bijna net zo avontuurlijk als jouw tocht, maar met iets minder lopen. Heb het goed en geniet straks van de prachtige stad Trier.

Bert Slaa

En....gewonnen van Friso of niet? Vader -Zoon geeft toch extra dimensie . Doen jullie ook Praag aan?
Heel veel plezier in Dld en Tsch.

Riette

Prachtige plaatjes vanuit Eifel. De interieurfoto's : net Helmantels, maar dan levendig met al dat licht.
Geniet van het alles, Bert.. en fijn dat je weer GAAT!

George

Ja, je peinst wat af op zo'n tocht in je uppie. Het lijkt mij een hele klus om dat ook nog op te schrijven. In mijn ervaringen in de bergen herken ik het eerste, niet het tweede (omdat dat ook nooit de bedoeling is geweest zo'n reisverslag in de trant van de Abt van Bedum ;). Eenzaamheid, in de zin van alleen zijn, ruimschoots, vooral op de eenpersoonspaden door de Ecrin. Jouw verhalen doorlezend heb ik er veel zin in om de fotoboeken daarover nog eens door te bladeren. De Eifel ken ik voor een klein stukje toen ik er met Diego voor vier dagen heb gewandeld. Prachtig. Dat zal je wel merken.
Mooi weer en behouden tocht, George

Wies

Hallo Bert, Met behulp van Bea is het mogelijk je avonturen ook op de i-pad te krijgen. Wanner je de weg weet is alles eenvoudig zoals je nu wel weet als op-weg-zijnde-zwerver. Ik lees ze graag. Groetjes, Wies.

Han

Dag Bert,
bedankt voor je vakantiewensen.
Na onze vakantie lezen we je verhaal verder. Goede moed en geniet van je tocht.
De komende dagen verkeer je in goed gezelschap:
24 juli Christoffel, beschermheilige van de reizigers en 25 juli Jacobus de meerdere, beschermheilige van de pelgrims. Moet vast en zeker goed gaan!
Wij zoeken de stilte op in Schotland en laten even alles los, zoals je al aangeeft.

Jannie

Hoi Bert,
Wat een leuke en mooie verhalen komen van je voorbij. Hele belevenis, die je door jouw verhalen bijna zelf mee beleeft.Leuk hoor! Loop heerlijk verder en we blijven je volgen. Wij gaan as weekend voor een paar weken los laten. Groetjes ook van Wim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!