van-p-naar-r.reismee.nl

Finito

Dit is het eerste verhaal over onze voettocht… en tevens het laatste. Vanuit Bari eergisteren naar Mola di Bari gelopen, zo’n 25 km. Na de wandelingen in Z Tirol met 700 m stijgen en dalen op een dag hadden we goede moed. Maar Bea kreeg een reactie van haar zwakke plek - bilspierblessure.Lopen gaat niet. Bovendien: het treedt op onvoorspelbare momenten op. Lange tijd gaat het goed, om dan opeens weer toe te slaan. We stoppen dus met onze voettocht- het risico op herhaling, en stel je voor onderweg, achten we te groot. Morgen halen we de auto op en we zien wel wat we precies gaan doen - we blijven herinneringen maken. Dat houdt ook in dat ik stop met het blog - dat was voor de voettocht, verder niet. Teleurstellend, maar het is niet anders.
een hartelijke groet

Bea en Bert

Gees

Na alle voorpret en -bereiding!
Sneu hoor. Hopelijk krijgen jullie de knop snel om zodat je alsnog kunt genieten van het alternatief.

Arie

Dit is zwaar sneu!

Hannie

Erg jammer. Maak er nog wat moois van.

Jan Stegeman

Dat is jammer…..
Gelukkig zit je in een land waar omschakelen moet lukken!

wouter

heel vervelend, maar elk nadeel heb zijn voordeel, dus wie weet.....
sterkte, succes en plezier.

aleid

jammer voor jullie, maar goed besluit denk ik. hoop en wens dat jullie er een goede draai aan geven.

Ebi

Hoop dat er toch mooie momenten komen ook al zal het niet te voet zijn.

Susan

Jammer, misschien kunnen jullie toch nog een klein beetje van het leven in Italië genieten.
Beterschap en houd goede moed!!!!!!

Elly

Ach, wat jammer ! Dat zal een moeilijke beslissing zijn geweest misschien.
Even kijken hoe het verder gaat, en dan nieuwe planning maken. Ik kan me voorstellen, dat als je daar nu toch al bent, dat er vele mooie wendingen te bedenken zouden zijn, mits de fysieke toestand het toelaat.
Ik wens jullie hoe dan ook, een goed, minder pijnlijk vervolg van de reis na dit teleurstellende einde.
Hartelijke groet ! Elly

Geert

Bert en Bea jammer maar geniet van het Italiaanse leven. Lekker ongestructureerd, onverwachte plekken en ontmoetingen en het heerlijke eten.